The sims är nedladdat!



Hej alla goa och glada :)
Sitter just nu på min lillasysters dator i hennes rum. Har nämligen installerat the sims på hennes dator eftersom det inte gick på min. Så morgondagen kommer nog funka ändå ;) Håller på att ladda ner året runt nu och efter det ska jag ladda ner nattliv. Hittar inte cd-skivan till djurliv så den får jag leta efter senare eller imorgon :)

Rev upp massa skinn idag på handen på idrotten. Och nu svider det som fan, typiskt! Stackars Eve stukade handen också, haha rätt åt fisen :)
Gick hem lite mer än 2 timmar innan vi skulle sluta egentligen. Hade nämligen inställd no och då orkade jag inte vara kvar i skolan och vänta på engelskan. Vi ska ju ändå bra läsa i boken och det kan jag ju likamed göra hemma.

Men nu ska jag fortsätta med att installera dessa spel, sen ska jag spela hela dagen lång. Kalla mej gärna nörd :D
Puss på er

Kommentarer
Postat av: vickan

hahahaha, fy fan vad kul imorgon :D <3

2009-01-15 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback