Tacochips, dricka och måla



Hej för tredje gången idag :)
Sitter och smockar i mig massa tacochips och dricker massor dricka. Har 5 drickor på rummet, och en som snart är slut. haha, dricka för hela året nästan! Ritar gör jag också, så sjukt kul! Haha länge sen jag gjorde det, har aldrig tid längre :) Inte för att jag är duktig, men det spelar ingen roll för det är så sjukt kul :) Har gjort två val på indranet nu också. Behöver en kod för att kunna söka upp till thn också, så den måste jag hämta hos Raine. Vet att jag ska göra två val till iallafall, sen kanske det blir något mer. Får se hur det blir med det :) Har 29 dagar på mej nu (a)
Ska fortsätta måla nu, hihi.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback