Söndrig mobil






Usch var arg jag blir!! Min älskade mobil, som jag verkligen inte kan vara utan, håller på att gå mot sitt slut. Den har aldrig riktigt krånglat på över 1 år. Den har stängt av sig endast två gånger typ och en knapp har vart seg. Men det har inte var något större fel på själva mobilen. Det har förvånat mej eftersom jag tappar den minst 3 gånger om dagen och den går alltid i 3 delar. (självaste mobilen, skalet och batteriet=3) Men, för några dagar sen så började den krångla. Det stänge av sig automatiskt och skärmen frös hela tiden. Tex när jag skulle skicka ett sms förut så frös den en gång och en gång stängde den av sig. Bara under ett sms. Ååh! Har aldrig haft en tanke på att byta till en nyare mobil eller något, eftersom denna har vart så bra! Helt perfekt. Så självklart börjar den krångla! Ååååhhh vad arg jag blir. :(

Skickar jag in den så säger de väl att det är fuktskada, som på allla andra mobiler som skickas in pga krångel osv. Så nu blir det till att låna en mobil av Meddi. Tur att han är så snäll och lånar ut en, är ju inte direkt sugen på att ha min gamla mobil. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback