Sommaren 2009, kmr bli bäst!





Jag saknar sommaren. Jag längtar till sommaren!
Tänk att kunna gå med endast shorts och linne utomhus. Jag har svårt att fatta att man ens kan göra det, samma varje år. Kan inte förstå att man kan gå utan långbyxor och jacka, haha knäpp.
Allt som har med sommaren är bra, ärligt. Det måste nästan vara så. Iallafall när det är bra väder :) Tänk när man har sommarlov, man kan göra vad man vill. Ta mopparna till havet med de bästa, åka till liseberg, sola&bada i borydsjön och allt allt allt!
Jag undrar verkligen hur min sommar kommer se ut. Vad kommer jag göra? Kommer jag göra något jag aldrig gjort förr?
Hm, jadu. Sommaren kommer iallafall bli bra. Den kan inte bli något annat än bra! Får reda på vilket gymnasium jag kommit in på. Förhoppningsvis på det jag sökt som förstahandsval sen när man valt om.
Sommar 2009 säger jag bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback