Snabbis



Hejsan :)
Allt bra i stugan? Haha ja, i min stuga är allt bra. Meddi är här, fast han ligger i sängen och kollar på något med sport.
Igår blev det till att vara hemma hos mej med Julia, Zara och Vickan :) Snackade, spelade fiamedknuff och lite så. Käkade kinamat med familjen också, så sjukt jävla gott va! Haha. De stack runt 9 och vid halv 10 kom Meddi hit. Blev inte som jag hade tänkt, somnade fort och drömde inte den bästa drömmen. Usch.

Igår beställde jag också från HM, äntligen! Haha. Vissa saker jag hade tänkt beställa kom inte in förän v.9, v10 och v15 typ -.- Segt! Jaja, blev iallafall ett par skor, en bikini, en ögonskugga och en kjol.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback