Skaldjur



Godmorgon alla sköna!
Vaknade första gången vid 8 någongång, älsklingen skulle nämligen till skolan haha. Men sen somnade jag om till halv 11 ungefär. Låg kvar i sängen ungefär 5-10 min  sen steg jag upp för att färga lillasysters hår. Får väl se senare hur det blev. 2 paket räcker kanppt till henne bara för hon har så långt hår, hon kunde ju delat med sig lite. Mitt är så kort..
Om jag säger såhär.. Skolan börjar imorgon :o Fy vad jag inte längtar! Kommer inte kunna somna inatt och inte kunna gå upp ur sängen imorgon! Visst har jag en soft dag imorgon, mycket rast osv men vem vill till skolan ändå liksom? Sen måste jag plugga röven av mig denna terminen, sista nu innan gymnasiet och jag längtar inte! Har sökt nu, ska bara söka till trollhättan också men jag måste ha hjälp av Raine för jag fattar inte hur man ska göra :p Kommer bli så besvikne när jag inte kommer in på det jag vill. Men det blir nog bra ändå, får väl se vart jag hamnar till hösten ;) Kan inte tänka mig att det är sista terminen på fuxerna faktist, allt har gått så sjukt fort. Speciellt höstterminen i 9an, guuud! Måste höja mig minst 30p. Helst mer! Men vet inte om jag kan det..
Ska iallafall bli skönt att sluta vid 11 varje fredag (om 3 veckor). Fast det som är lite knasigt är att det går en buss 10.45 och en 12.45.. Inte direkt kul att vänta på den som går som går 12.45, då måste jag vänta 2 timmar.

Iallafall, just nu sitter jag och äter choklad snäckor :) Eller som Meddi kallar de, skaldjur! Hahah. Kollar på unga mödrar också, men det slutar om typ 4 min ;) Får se vad som händer idag. Ska iallafall till älsklingen ikväll och sova där :) Vi hörs senare.
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback