Senare-bring it on!!



Kan ni gissa om jag är glad eller? Haha skulle kolla vad filmen jag kollar på heter för jag skulle skriva det här, gick in på tv.nu och det första jag såg var bring it on-all or nothing! Haha åh så lycklig jag blev. Nej men seriöst, älskar bring it on filmerna, hur bra som helst! Den kommer klockan 17.00 så det blir att kolla på den då :) Det jag egentligen skulle berätta var att jag sitter och kollar på jump in just nu. Känns som en typisk film som skulle ha gjort nyligen. Typ som high school musical, fast inte handlar om samma sak :p Men den går allt att kolla på :) Ska väl snart göra mig i ordning så jag är klar. Sitter just nu i mina jeans tights och min skoltröja, hehe.
Finns inte så mycket att skriva för denna dagen har knappt börjat för mig, och ni som läser vet ju vad min blogg handlar om. Haha, mej och min vardag ;) Är ju inte så intressant av mig, har inga egna tankar osv. Hahah. Men det får gå ändå, är ju inte direkt så att det är viktigt att någon läser min blogg. Jag gör detta för att jag tycker det är roligt :) Skönt att kunna skriva av sig, allt man gjort osv!
Hoppas ni iallafall får en bra dag, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback