Seg dag=lite för långt inlägg



Hej :)
Allt väl? Själv är jag faktist riktig ttrött. Gick upp några minuter efter klockan slagit 06.00 i morses så det var ju några timmar sedan. Rättare sagt hela 12 timmar sedan :o Känns förfärligt att vara tvungen att gå upp så tidigt på morgnarna nu när skolan är. Men det är ju ett måste. Sista terminen i 9an och sen väntar ett skönt sommarlov om några månader också. Hur härligt ska inte det bli då? Har höga förhoppningar på denna sommaren. För visst vill vi ha en solig och underbar sommar. Iallafall vill jag det :)
Min dag har rättare sagt vart seg. Har nästan inte gjort något alls. Så, skulle jag beskrivit min dag så hade jag inte fått mycket sagt. Det enda jag gjort är att ha försökt installera ths sims2. Som jag sa innan så gick det inte bra. Försökte 4 gånger och det ledde ingen stans. Så nu har jag en dator som nästan är tom (eller nej, kanske inte) och utan the sims2. Jag Vickan Sofia och Eve hade tänkt ha en the sims2 kväll på Fredag här hemma hos mig. Men vet inte hur vi ska göra med det längre. Jag kunde inte installera det och Vickan kunde inte heller det. Fast hon skulle ifs ta sin pappas dator. Vet inte om denna kvällen ska bli av eller inte? Vad ska jag som inte har the sims2 på min dator då göra? Haha och vi ska ju faktist vara hos mig. Men det fixar sig nog på något sätt. Får se hur det blir :)

Något jag är lite extra glad över är att mitt hål som jag tog i örat när jag fyllde år inte varar längre. Tror inte jag har sagt det med enda sedan jag tog ut plastörhänget (det man får när man tar hål) så har det varat, kliat och bara vart irriterande. Var tvungen att ta ut örhänget och låta det växa igen. Men idag var skorpan och hela köret borta och jag kunde sätta i ett örhäng igen. Blev faktist lite lycklig :)

Känner att detta inlägget blev lite för långt. Men det får gå, visst? :)
Väntar iallafall just nu på att Meddi ska komma hit. Fast det lär ju ta ett tag till. Han åkte nämligen till Göta nyss för att träna fotboll. Efter det kommer han upp till mig. Får se vad vi hittar på. Är ju faktist riktigt trött.
Vi hörs då, ha en bra kväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback