Sammanfattning från nyår



Nyår 2008/2009, vad ska man säga? Så sjukt bra så det inte är sant. Hade en toppen kväll med de mest underbaraste. Det hela började med att man fixade sig då, såklart. Tripplade håret på lillasyster, migsjälv, Julia, Zara och mamma. Haha -.- Vid 3 ungefär gick jag och Julia upp till Sofia. Börjde med maten och efterrätten eftersom den skulle va i kylen 1 timma. Blev lite misstag med efterrätten om man ska säga så, haha. Man skulle ha i VISPAD vispgrädde, men det glömde jag av och hällde i den utan att ha vispat den. Hehe inte så värst gott, starkt som fan va det sen när vi skulle äta de. Så alla slängde de (a) Maten var god iallafall, mums! Drog ner till mej för att börja dricka lite smått ;) Satt på mitt lilla rum och hade det trevligt hehe. Vid 6 tog vi alla bussen in till Edet för att dra hem till Rasmus på fest. Var inte speciellt många där i början men sen när alla hade kommit, då va det folk kan jag lova. Haha. Var där några timmar, riktigt kul var det. Körde öl spelet osv. Sen skulle alla plötsligt dra hem till Marcus Högman, men ingen fick tydligen inte komma in för Hanna? Haha, orka henne! :) Mötte även Meddi en sväng :) Eftersom vi inte fick komma in någonstans så tog jag och Vickan bussen hem till mej igen. Tog oss lite käk, eller mycket, och sen drog vi ner till Rickard, där det också var fest, en stund. Va där en stund med Vicki och Jossan. Haha, när vi skulle gå så hittade jag först bara en sko. Tog tid innan jag hittade den. Haha sen hittade jag fan inte min jacka så det tog år och dar innan jag kom på att jag hade lagt ner den i väskan. :p Smart som man är! Sen massa som jag inte orkar skriva. Jag och Vickan hamnade iallafall i mitt kök med mamma och lillasyster vid 1 typ. Sen vid halv 2 tog vi bussen in till Edet igen för jag skulle hem till Meddi och Vickan hem! Haha, så bra dag alltså!




Blev tyvärr bara tråkiga mobilbilder, som förra året, men bättre än inget.
Men som jag sa innan, denna nyår skulle aldrig kunna slå förra årets nyår! Och det gjorde den inte heller. Hade denna nyår slutat lite bättre så kanske, kanske den hade vart bättre. Men nu blev det inte så.
Tack för en underbar kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback