Sammanfattning av en bra Söndag



Jag ska ta och berätta lite om min Söndag faktist. Jag brukar hata Söndagar men denna var faktist mysig och bra :)
Som jag skrev igår så åkte jag till Julia. Fast inte riktigt direkt. Julia var hos sin moster och spelade wii så jag åkte hem till Meddi sålänge, skulle ju ändå dit och lämna hans laddare som han hade glömmt hemma hos mig. Så jag åkte dit, hälsade lite snabbt på hans farmor och farfar. Guud så pinsamt det var! Aldrig sätt de förut och så kan de ju såklart bara bosniska.. Jaja, jag och Meddi låg i hans soffa en stund och sen gick vi tillsammans hem till Julia. Eller, han skulle till Oliver så :) Jag och Julia satt lite vid datorn och så. Båda var sjukt sugna på chokladpudding så vi gick ner till Boström och köpte det och gjorde de när vi kom upp till Julia igen. Satt i vardagsrummet och kollade på tv. Först världens minsta man och sen top model 11. När chokladpuddingen var klar så åt vi det och sen kom Meddi så vi gick hem till han. Kollade på trollkarlens hemligheter, gud va enkla saker egentligen! Riktigt coolt att det är så enkelt när det ser ut som saker verkligen försvinner :p Jaja, sen spelade vi guitar hero, åt chips och drack cola ;) Haha. Jag ägde sönder Meddi! Och hans bror är ju skukt grym på guitar hero, jisses! Haha sen kollade vi på kill bill 2 och sen somnade vi. Runt 2 :o Trodde jag skulle dö när jag såg vad klockan var :p haha.
Mysig dag med mysiga personer, aldrig fel va? :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback