Sällan man blir överraskad..



Överraskningar är ju alltid kul, det är ju meningen så. Visst kan överraskningar vara dåliga också, men nu syftar jag på överraskningar som en person/personer gör för en, något bra. Det är inte så vanligt va? Att man blir överraskad. Känns som det borde förekomma lite oftar iallafall, för de flesta tycker ju faktist det är kul med det. Själv har jag aldrig blivit riktigt överraskad. Lite tråkigt faktist. Jag menar, jag har ju ändå fyllt år 15 gånger (a) Haha, nä men menar inget så dumt men visst måste ni hålla med om att en riktig överraskning någon gång hade vart kul? Har själv heller aldrig överraskat någon, aldrig haft tanken faktist. Kanske borde göra det någon gång.. Har ju massa vänner som fyller år nu i början av året. Ni som läser detta nu, kanske det är dej vi överraskar? ;) Hehe.
Jag vill ha en överraskning nu, nu, nu!
Hade ju vart en bra början på året också.
Nä, nu ska jag ligga och fundera ut en bra överraskning till någon! Godnatt sötnosar

Kommentarer
Postat av: elli

oh tusen tack för de fina orden! :)



vad jag tror så får nog alla som börjar gynmasium låna saxar.. Asså i min skola fick vi, och en kompis från en annan frisörskola fick också låna till 3an :)

2009-01-02 @ 11:26:14
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback