Saknar älsklingen redan!



Nu har jag pluggat klart tyskan. Måste erkänna att det var riktigt svårt att få in allt i huvudet. Känner att min hjärna inte vill ta till sig något idag haha. Har ätit lite fruktcoctail (?) med grädde också :) Mumms var det. Mamma hade gjort hemmagjord soppa också så det får jag äta till morgonen.
Nu ska jag lägga mig, kanske kolla lite på tvn och äta lite choklad. Hoho, har blivit massa goda saker idag. Men det skadar inte hoppas jag (a) Helg imorgon ju så man får la unna sig lite, hehe.
Vi hörs nog inte alls imorgon. Om det inte blir något inlägg på morgonen för sen drar jag till Casandra direkt efter skolan så hinner inte så mycket mer än skolan och Casandra då :)
Men vi hörs, godnatt på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback