Ryggen blir bara värre för varje dag



Hejsan allesammans :)
Allt bra med er? Jag mår toppen! Eller, jag har ju fortfarande sjukt ont i ryggen. Eller ja, det är mer i svanskotan men ändå inte. Svårt att förklara om jag inte visa :p Blir värre för varje dag som går och på natten vaknar jag av att jag vänder på mig så att jag får ont. Haha, det är riktigt jobbigt. Kan vaknade av att jag ligger och säger "ajajaj". Haha, lite kul men det gör ju ont!
Idag var det skola som vanligt. Tog bussen med Meddi och Julia. Hade svenska, profil, idrott, so och engelska. En helt okej dag. Lite jobbigt på idrotten pga av ryggont men jag gör så gott jag kan! Och det funkar ju alltid? ;) Efter skolan gick jag, Julia och Lina hem till Lina dit Tobias också kom. Åt varmamackor och pluggade. Jag gjorde alla so frågor som jag också skrev upp i Linas bok, haha. Lina och Julia höll på med hk:n och Tobbe med so ;) Det gick allt bra, har iallafall alla frågor klara och det är ju alltid ett plus när man ska börja öva på provet sen som är tills på torsdag nästa vecka.
Vid kvart över 6 gick vi in till Edet för Lina skulle träna och jag och Julia skulle ta bussen till Göta. Men Ullrika körde oss istället :) Skönt att inte behöva gå upp för grusbacken iallafall, det snöar och är hur kallt som helst!
Just nu sitter jag med musik-skivan på och letar fakta till hk. Låtarna är riktigt sköna, vissa iallafall haha. Inte direkt min smak men alltid bra med lite omväxling ;)
Har lite ont i magen men jag är inte hungrig ändå. Äsch, får la se vad jag gör åt det. Nu ska jag fortsätta leta efter fakta. Ska vara klar tills imorgon! Försöka iallafall. Tyska tills imorgon också, usch.
Blir inte så mycket bloggande nu när det är så mycket i skolan. Ska bli skönt med helg! På Fredag ska vi hem till Casandra om jag inte redan berättat det :) Äta mat och kolla på film och sånt mysigt :)
Usch! På Torsdag åker Meddi till Branäs och stannar där i hela 4 dagar! Kommer bli hemskt tråkigt utan honom. Men jag klarar väl mig får vi hoppas!
Nä, nu blev detta lite för långt och tråkigt.
Skriver senare :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback