Rygg och rump ont!



HejsanSvejsan igen.
Har hur ont i rumpan som helst! (för er som ville veta) haha. Har nog suttit ner lite förlänge. Vet ni, när jag sitter böjd framåt lite för länge så får jag ont i tyggen. Det får ju de flesta. Men det svider typ i min rygg när detta händer :s Jag menar, det låter inte så normalt. Haha.
Iallafall, jag har fixat Salle's blogg lite. Blev kanske inte världsbäst. Men det är väl inte så kosntigt eftersom jag inte är så bra på dedär med bloggdesign. Här kan ni se hur den blev iallafall. Rosa blev den iallafall, haha :) Men det var ju det hon ville!
Åt mat precis också, potatisbullar och köttbullar. Smaskig blandning faktist ;)  Haha.
Ska se om något bra går på tvn nu. Senare kommer iallafall Meddi, tror jag!
Vi hörs, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback