OC&cola



Så typiskt att jag glömt tyska boken i skolan! Har ju glosor och massa text tills imorgon. Skit.. Men jag får väl plugga lite innan lektionen om jag hinner, får ju trotsallt in glosor i huvud hur lätt som helst. Som tur är!
Jag hade tänkt lägga mig nu. Har inte blivit speciellt roliga/många inlägg idag men det är för att jag inte har orkat. Kollar just nu på OC och dricker cola :) Ska dricka upp och sen gå och borsta tänderna för att sen lägga mig i sängen, helt själv idag. Men det får gå det med. Imorgon blir det the sims kväll med Vickan och Eve, Sofia hoppade ur. Äta mat och sånt hos mig innan sen blir natten lång! Haha, nördar är vi allihopa, eller hur? ;)
Mitt huvud värker och hela jag värker. Känns inte direkt bra, men som jag sa. Cola, tvn och sängen väntar.
Vi hörs imorgon,
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback