Nyrakade ben, det var på tiden!



Ooh, har precis tagit mej tid att raka benen. Vet inte hur länge sen det var. Skrev ju faktist förra gången jag gjorde det vet jag :p Usch, finns ju inget värre än att göra det. Tar sån tid och så missar man alltid massa ställen. Skär sig gör man ju också ibland. Jag har endast gjort det 2-3 gånger under alla gånger jag gjort det. Så jag borde ju va proffs på att raka benen? ;) Haha nädå.
Kollar på top model kanada, inte alls lika bra som top model america. Men det funkar :) Finns inte så mycket bra på tvn vid denna tiden. Klockan är ju ändå bara lite över halv 3. Vid halv 4 kommer heartbreakers, en film alltså. Aldrig sätt den men den låter hela ok så hade tänkt se den om jag inte kommit på något bättre tills dess. Känns som det är söndag idag, men vilken tur att det inte är det för hela min söndag kommer behöva gå till att plugga! Inte alls kul. Men på kvällen får jag ju äntligen träffa Meddi igen :)
Hoppas ni får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback