Min fredag i text



Min dag började med skola. En helt lugn dag med inga jobbiga lektioner. På hemkunskapen hade vi redovisning. Det gick allt bra, hade trotts allt bara 3 lyssnar och då var läraren inräknad! Haha skandal! Eftersom det bara var min grupp, jag Eve och Sofia, som redovisade så hade vi massa tid över. Vi gjorde någon fruktsallad i ett halvt urgrävt apelsinskal med riven vit choklad över. Så ställde man det i ugnen i ungefär 2 min så chokladen smälte. Det var riktigt gott faktist! Efter hemkunskapen slutade vi och då gick vi till Boström för att köpa det som Casandra hade glömt köpa till tacosen :) Gick till nöjes och köpte godis för 115 kr, inte dåligt! Haha. Sen åkte vi alla till Casandra, jag Elin Sofia Vickan Julia och Casandra då :) Satt på Casandras rum och snackade i någon timme typ. Sen började vi med maten. Åt den och satt och snackade. Sen blev det film, tog ett tag innan vi fick igång filmen riktigt. Alla satt och tjötade genom hela filmen så man var inte direkt koncentrerad. Filmen vi kollade på hetter Aurore och är en verklighets baserad film. Fan va arg man blir! Vill inte berätta vad filmen handlar om om det är någon som inte sätt den som hade tänkt se det:p Haha. Sen satt vi vid bordet och tjötade, käkade godis och chips, spelade yatzy och var sjukt rädda! Haha. Casandra bor nämligen i ett gammalt hus ute i skogen. Alla skrämde upp varandra och gud va rädd jag var hela kvällen sen! Helt plötsligt säger någon att det kommer en bil. Alla blir skit skraja och börjar skrika. Det var en bil med en lampa på taket? Först stannade den på vägen, sen fortsatte den köra och körde upp vid Casandra och in vid deras hus. Vi blev skit rädda och alla låg på golvet och under bordet. Haha! Sen körde bilen iväg igen och vi trodde att bilden hade släppt av någon/några. Iallafall jag. Usch va rädd jag var! Sen fortsatte vi iallafall att spela och sen gick vi upp till Casandras rum. Somnade runt 2/halv 3. :)

Ja, det har hänt mycket mer än detta men jag orkar inte gå in på detaljer. Kan inte få ihop det bra heller så jag orkar inte sitta och skriva en massa ;) Blev tyvärr inga bilder eftersom ingen hade kamera. Blev endast några bilder med Casandras kamera på hennes rum sen innan vi skulle sova. Haha vi var snygga med rött läppstift :)
En sjuk bra dag och det tackar jag verkligen för! En dag/kväll/natt med de bästa är alltid bra. Något vi måste göra om verkligen :)
Oj, glömde skriva att Eve kom på kvällen sen också och Elin åkte hem för att sova :)
Tack underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback