Min dag



Hejsan :)
Skolan idag var hur bra som helst! Hade prov på morgonen och det kändes inte alls bra. Men det visade sig att man inte behövde ha pluggat så värst mycket som jag trodde. Fick nämligen mvg :D Haha. Efter skolan gick jag och Julia hem till Julia, gjorde mat och lyssnade igenom musik-skivan några gånger. Efter lite tjöt på Meddi så kom han och mötte mej :) Tur det för min väska+dataväskan var inte en dröm att bära på direkt!
Så nu sitter jag hos Meddi :) Han ligger i soffan och "sover" haha tönt är han :) Ja som ni då förstår så har min dator flyttat hem till Meddi för att stanna här ett par dagar. Det blir nog bra skulle jag tro. Internet funkar ju och det är huvudsaken.
Endast 3 timmar i skolan imorgon, ska bli skönt men fredagar nu när vi bara har 3 timmar. Efter skolan imorgon ska ju jag och Lina sälja kakor som jag skrev innan. 2 timmar kommer vi sitta där. Så det är bäst för alla tanter och gubbar att komma och köpa! Haha. Sen på kvällen blir det hem till Sofia :)
Hörs nog inte mer idag skulle jag tro. Kanske blir något kort och snabbt inlägg senare.
Kramar


Älsklingen, så söt va?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahaha, vi får väl hoppas att min farmor och farfar är där imorgon! :)

2009-01-29 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback