Mardröm inatt!



Vet ni en sak? Jag drömde världens hemskaste dröm inatt!!
I min dröm dog Meddi, min älsklade älskling! Jag satt hemma hos Sofia, i hennes rum, när denna hemska nyhet nådde fram till mig. Jag gick ner till Sofia som för tillfället var på nedervåningen och jag sa att jag var tvungen att gå hem. Just då var jag inte ledsen, jag tror jag var mest chockad. Hade inte riktigt förstått vad detta innebar. Jag kom hem, jag grät. Jag grät som aldrig förr! Jag började tänka.. "Jag kommer aldrig få träffa Meddi igen!" "Jag kommer aldrig få ligga bredvid Meddi och bara mysa!". Detta var det hemskaste jag vart med om. Jag grät och grät och grät! Jag kunde inte sluta. Grät i flera dagar i sträck. Tillslut var jag helt uttorkad. Det kom inte fram några mer tårar. Det gick inte att gråta mer. Jag hade förstått att han aldrig mer skulle komma tillbaka..

Detta var den hemskaste dröm jag någonsin drömt! Fy assa! Kan ni förstå, hur skulle det kännas om den personen man älskar mest på hela jorden bara försvann en dag? Man fick inte ens träffa personen en sista gång. Ja, det var verkligen hemskt. Vaknade och såg Meddi bredvid mig. Tror ni jag blev glad när jag förstod att det bara var en dröm eller. Kramade om han och ja, jag grät faktist lite. Så lycklig var jag!
Ja, usch. Det var riktigt hemskt alltså. Hoppas jag aldrig mer drömmer något sånt.

Du är mitt allt älskling <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Drömmde också om Meddi :) Fast du var ju med då. Det var nyår.Asså inte denna utan bara nyår. Först trodde jag vi var hemma hos honom, men sen kom dina päron och Pia in och så. Fast det såg mer ut som om vi var i Meddis rum om du fattar ;)Fast det var bara vi 3 och så skulle vi dricka champange, men du hällde bailys ist haha och sen typ försvann det ;)

2009-01-20 @ 21:10:52
Postat av: Svar: Emelie

Hahaha du är för dum du! Vilken dröm xd

2009-01-20 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback