Lördag=plugga med V&E



HejHej :)
Kom hem från Casandra för en liten stund sen. Har vart nere och pratat med mamma och lillasyster och berättat om allt som hände igår. Haha, pratade lite om fjällen också och har nu testat så att mina termobyxor passar. Haha men det gjorde dom fan inte! :o Fast ifs har jag inte använt dom på över 3 år så ;) Men mammas passade så det blir ju perfekt. Bara jacka som fattas nu då. Får se hur det blir med det. Mamma åkte precis till jobbet så är hemma med hela syskonskaran då alltså. Haha nä men iallafall. Elin och Vickan kommer hit sen så ska vi faktist plugga. Haha lördag och plugga kanske inte är det bästa kombinationen men måste man så måste man. Blir nog lite godis och så också ;)
Igår, det var den bästa dagen på länge. Hur underbart mysig och rolig som helst. Tänkte berätta lite senare vad vi gjorde också så, för det är ett måste när dagen var så bra! :) Nu ska jag iallafall fixa håret lite och sen hämta något att dricka innan jag dör av turstighet.
Kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback