Lista



Klädsel
Vad har du på dig idag:
Förut hade jag jeanstights, linne, stor tshirt och skoltröjan. Nu sitter jag i en tunika
Vad använder du just nu för skor: just nu, inga. Tidigare idag hade jag mina adidas
Favoritfärg på kläder: svart vitt grått och lila. Men de flesta är snyggt faktist

Senaste person som
Sov i din säng:
jag själv
Du pratade med: mamma
Du delade en drink med: jadu, alkohol-drink då eller? Måste vart på nyår då, och jag vet inte med vem :p Flera
Du gick på bio med: meddi eve och tomas
Du gick på stan med: julia och zara tror jag :o
Skällde på dig: vet inte :)

Senaste
Låt du hörde:
 jadu, det vet jag inte :p
Film du såg: aurore
Mat du åt: bara ätit godis idag
Kram: vet inte
Puss: meddi
Fest: inte druckit sen nyår (:
Känslan: hungrig
Ilska: ingenaning xd
Resa: länge sen du..
Glädje: igår och imorses :)
Dröm: inatt drömde jag att jag var på fest faktist haha
Boken du läste: håller på att läsa en engelsk bok. En pinsessas dagbok faktist
Personen du träffade: senste jag såg var lillasyster iallafall
Personen du pratade i telefon med: meddi
Personen du fick sms av: haha precis nu fick jag ett av meddi :p
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig gjort. eller kanske, isf va det i stockholm för flera år sen
Gången du var utomhus: förut
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: härromdan
Saken du köpte:
massa godis igår

Om dig

Namn: Mikaela
Ålder: 15
Smeknamn: sini
Syskon: storebror lillasyster
Sysselsättning: vänner, datan(bloggen), pluggar-.- och såna saker
Bra egenskaper: jag vet inte
Dåliga egenskaper: finns många
Linje/klass: 9A
Hårfärg: blond och brunt
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback