Lista



MITT 2008

ANTAL
underkända ämnen: 1
byten av skola: inga
hål i tänderna: inga
brutna ben: inga
ambulansturer: ingen
självmordsförsök: inga
stilbyten: inga


VÄNNER & KÄRLEK

Nya vänner: ja
Pojk/flickvänner i år: 1
Har du kysst någon? ja
Kysst någon av samma kön? ja
Har du dumpat någon?: nej
Blivit dumpad?: ja
Har du svikit några?: har jag nog
Blivit utnyttjad?: ja
Har någon sagt ;Jag älskar dig; till dig?: ja


NÖJE & FRITID
Hemskaste fyllan: ingen har vart direkt hemsk ;)
Nya hobbys/intressen: inga tror jag väl
Konserter jag har varit på: inga


BRA OCH DÅLIGA TIDER

Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? 4
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? ja
Eller kissat på dig? haha ja!
gråtit mer än 5 gånger? dubbla det med 1000 typ
funderat på att ta ditt liv?: nä
varit på begravning i år?: ja
förlorat en/flera vänner?: nej

BÄSTA

Strulet: jadu
Låt: adore you kommer alltid vara bäst, den påminner om så mycket!
Film: bring it on
Konserten: -
Maten: kinamat
Vännerna: alla är så sjukt bra! men julia är ju bästavän
Sport: -
Köp: vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback