Långt hår !!!!



Hej :)
Har precis vart nere och ätit lite mat. Det behövde jag. Har haft hur ont i magen som helst idag, men nu gick det faktist över. Tur det :) Finns inget att göra ju, tråkigt. Kanske borde kolla lite på internet efter fakta om anorexia nervosa. Ska vara klara med detta v4 och vi ska ha det bästa arbetet så det är bara att kämpa på ;) Men vi är ju 3 st så det går nog lätt och fort. Men fattar inte hur vi ska kunna vara 3 st på en uppsats. Kommer bli svårt att enas om hur vi ska skriva, haha.
Senare ska jag till Meddi, vi ska ha guitar hero match ;) Nej, men vi ska spela idag igen och fuskisen har suttit hemma och övat :o Men jag är bättre ändå, även om jag bara spelat de ungefär 2-3 gånger :)



Hahahah, bilderna är verkligen det fulaste jag sätt. Världens fjortisbilder och huuuur blek som helst! Men så var de då. Mitt hår, mitt hår! Jag nästan dör när jag kollar på bilder när jag hade långt hur. Visst är det skönt att ha kort hår, faktist. Men det finns ju inget finare än långt hår. Och man kan ju göra så himla mycket mer med långt hår än vad man kan med kort hår. Eller hur? Ångrar som fan att jag klippte av mig håret. Hur fan kunde jag :o Men nu vet jag iallafall att jag aldrig ska klippa av mig håret när jag väl har långt hår! Haha. Man får leva med sina misstag, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: salle

du är ju skit fin i kort håååår ;o

du borde vara riktigt nöjd med ditt hår nu också :)

2009-01-12 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback