Kvällen spenderad med Vickan och Elin



God kväll mina sköna :)
Haft en bra dag? Min har vart lugn, och bra då såklart.
Skrev ju förut att Vickan och Elin skulle komma hit och visst gjorde de det. Vickan kom en aning tidigare än Elin. Jag och Vickan lyssnade igenom halva musik skivan och käkade godis. Sen tröttnade vi på musik och satt bara och snackade. Efter en stund kom Elin och vi gjorde något test till gymnasiet. Jag passade tydligen på omvårdnad. Men det vill jag ju inte gå så :p Sen satte vi oss nere i köket för att plugga lite bättre. Men det gick ju inget vidare. Skrattade och fulade oss istället. Men visst har det var en lugn och bra kväll. Sånt gillar jag ;)
Nu hade jag tänkt att inte sitta vid datorn alls faktist. Ska läsa lite på biologin och sen kolla om det går någon bra film på tvn som jag kan somna till. Åh så mysigt. Klockan är ju inte direkt mycket men jag har vart trött hela dagen så kommer nog somna lite väl tidigt idag. Men det får gå.
Saknar älsklingen också :( Usch va jobbigt det har varit utan honom! Kommer nog bli lite svårt att somna ikväll. Men jag ser fram emot att få träffa honom imorgon! Åh, vad jag längtar. Nästan så jag vill lägga mej ner och sova nu så tiden går fortare! Haha.
Men jag drar mig och läser en liten stund,
godnatt med er :)


jag saknar mitt bruna hår lite, lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback