Kinamat och slappdag



God kväll alla bakis-människor!
Anatar att de flesta har haft en trevlig nyår? :) Själv hade jag en underbar kväll med de bästa. Skrev ju nyss om det i inlägget innan så ja. Vaknade vid 12 någon gång hemma hos Meddi. Mådde toppen som tur var, riktigt trött bara! Igår bestämde vi att vi skulle äta något gott idag så vi bestämde oss för att äta kinamat. Ubergott! Så jag, Meddi, Julia, Miike, Vickan och Jenta satt i Julia's vardagsrum och käkade oss proppmätta. Iallfall jag :) Sen låg vi i soffen undefär 1 timma och vilade maten sen drog jag och Meddi hem till mej. Åkte med moster hem. Så kollade vi på film och låg i sängen till 6. Sen skulle han hem och nu sitter jag här. En lugn dag som sagt, skönt det.
Tänkte söka till gymnasium idag, nu.. Eftersom man ändå kan ändra så, tror jag har bestämt mig nu iallafall (a) Får se om jag vågar, haha är så nervös inför detta! Kommer bli så besviken om jag inte kommer in på de jag väljer som 1 & 2.. Men sånt är livet, haha.
Vi hörs senare :)
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback