Kallt utomhus



Hejsan allesammans :)
Kom hem från skolan för en liten stund sen. Pappa kom och hämtade mig som tur va för det är verkligen ruggigt kallt ute! Puuh. Nu sitter jag med kurrande mage och väntar på att pappa ska bli klar med maten. Fick inte i mig så mycket imorses, mådde hur dåligt som helst. När jag och Meddi stod i duschen trodde jag helt ärligt att jag skulle svimma. Kände lite i början att jag började må illa, men det var inget med det. Sen började allt snurra och jag kunde inte stå upp. Usch, det var lite läskigt. Som tur var gick det över efter ett tag.
Idag händer det nog inget alls. Ska börja lyssna på musik skivan som vi ska ha prov på om 2 veckor. Sen har vi hemkunskapen och tyskan också i veckan. Skit! Biologi har vi tills nästa måndag också, 12 sidor att få in i huvudet. Nej, det kommer nog inte gå så värst bra. So snart också, jag dör så mycket det är nu! Men det funkar, det måste funka!
Nu ska jag ner och kolla om maten är klar.
Vi hörs senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback