Jobbigt att ta egna beslut?



Är det verkligen så jävla jobbigt att ta egna beslut? Kan du aldrig göra det du känner för istället för att alltid ha min åsikt!

Hej alla fina :)
Sitter just nu med Julia i min säng och snackar och kollar på tv :) Min dag har vart hur lugn som helst och det har vart hur skönt som helst också! Haha. Jag och Sofia åkte till Julia förut, gjorde hemgjord pizza tillsammans med Julia's mamma ;) Så åt vi det, hur gott som helst! Mums. Sen satt vi och snackade vid bordet och till efterrätt blev det semlekrans. Vi har verkligen gottat oss idag, hehe. Sen spelade vi kort, plump tror jag det hette. Spelade de senast när jag var i tyskland med Sofia, sommaren 2007 alltså. Det var kul, kom 3a ;) Sen åkte vi till Sofia, åt persikohalvor med grädde. Som jag sa, gottot oss hela dagen! Snackade och sen gick jag och Julia ner till mej. Så nu har vi bara suttit här i min lilla säng och snackat. Mysigt :)
Nu började det en film på tvn som jag har för mig är rätt bra, så den ska vi kika på.
Får se om jag har orken att skriva ett inlägg till sen, annars hörs vi imorgon :)
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback