JAG HATAR



Hur orkar du? Hur fan orkar du hålla på såhär? Varenda jävla dag! Du skyller allt på mig, allt är alltid mitt fel! Hur tror du jag mår av detta? Jag börjar falla tillbaka till det gamla men du förstår inte det, du vill inte förstå det! Mår du bra av att stampa på mig på det viset du gör? Är det därför du håller på såhär?
Jag fattar inte. Vad får du ut av detta? Inte ett skit ärligt talat. En Mikaela som mår skit varenda dag? Det är nog det enda. Hoppas du mår bra av detta, för det gör inte jag!
Sen, denna gången var det ditt fel! Hur fan kan du få det till mitt fel!? Fyfan assa..
Tänk efter en gång till, jag ber dej. Jag säger att jag börjar falla tillbaka till så jag mådde för ett tag sen, och jag är redan en bra bit påvägen. Är det de du vill? Tänk såhär då, då är det ditt fel. Ditt jävla fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback