Illa mående och huvudvärk



Hejsan! =)
Kom hem från Evelina för en liten stund sen. Har suttit nere och käkat lite makaroner. Har nämligen ingen direkt matlust. Har vart lite illamående hela dagen och fick huvudvärk hos Eve förut. Bajs!
Ska snart göra lite på anorexia-arbetet och sen duscha. Ska till Meddi med halv 9 bussen så måse bli klar tills dess. Har rätt mycket att göra så -.-
Va hemma hos Julia förut och skrev på en lapp om sommarjobb på hennes mammas jobb. Får se hur det går med det, haha. Vi kommer nog inte få det men det är ju alltid bra att chansa.
Nu ska jag ta mig en vaaarm dusch och bara njuta! En huvudvärkstablett måste jag ta också.
Usch, har verkligen ingen ork till något just nu. Allt känns så jobbigt på något vis.
Imorgon åker Meddi och min helg kommer gå såååå långsamt utan honom :(
Kramar


lillasyster i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback