Hemma från skolan, inte bra.



Hejsan allesammans. Allt bra?
Själv är det la sådär, har lite dåligt samvete faktist. Stannade nämligen hemma från skolan idag.. Jag som hade bestämt mig för att sköta skolan riktigt bra denna terminen! Jaja, en dag skadar väl kanske inte. Kommer inte ens ihåg när jag vaknade idag. Vaknade iallafall hemma hos Meddi ;) Spelade lite guitar hero innan jag stack hem. Mamma och pappa kom och hämtade mig efter de hade vart i stenungsund. Nu sitter jag i sängen med datorn och mitt rum ser verkligen förjävligt ut! Måste verkligen städa men orkar faktist inte det :p Men jag ska det.. Måste (a)
Jag skriver senare när jag har något roligt att skriva om, vilket jag aldrig har :D
Haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback