Halsont



HejsanSvejsan =)

Jag har tråkigt.. Riktigt tråkigt! Finns inte ett skit att göra. Har som jag sa innan målat lite nu, har inget fantasi så kan inte måla mer. Haha. Ont i halsen har jag också, gör ont när jag sväljer. Kände att jag hade ont på tungan, lång bak, härromdan. Är la säkert en blåsa eller något, och nu har jag ont i halsen. Inget bra direkt.
Har kollat på the day after tomorrow precis. Har sätt den flera gånger innan men den är lika bra varje gång. Tänk så händer det på riktigt, det är ju helt sjukt? För er som inte sätt den så uppstår massa orkaner och sen täcks hela stan av vatten som blir till is.. Iallafall, ska lägga mig i sängen igen och se om det går någon mer bra film.
På lördag blir det tjej kväll hemma hos mej ;) Med Vickan, Eve och kanske Julia. Det blir bra som fan, får se vad vi gör mer. Vickan sover nog här då med.
Ha det bra, får se om jag skriver mer senare.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback