Guitar hero, here i come!



Hejsan.
Har hur ont i rumpan som helst! Haha, har suttit i gungstolen ett tag nu och jag får alltid ont då :p Trevligt för er att veta? Visst är det :) Har raderat massa filer på datorn nu. Musik och bilder, runt 500 st. Och ännu är jag inte klar. Men just nu orkar jag inte fortsätta utan gör det en annan dag när jag är rastlös. Ni förstår, min datorn har börjat bli riktitg seg. Var nog på tiden att börja rensa den.

Ska nog fixa mig lite och så och sen kolla buss till Meddi. Orkar inte sitta hemma längre. Och guitar hero väntar på mig hos han ;) Hoppas jag är bra idag för han har nog övat som en gris!
Detta får bli det sista inlägget för dagen, eftersom jag inte orkar skriva på Meddi's dator senare. Vi kommer ändå ha fullt upp med att spela :D
Vi hörs imorgon efter skolan, ha en bra kväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback