Godnatt nattmänniskor




Bild från julafton, tog en paus för vila  ^^

Godnatt :)
haha visst låter det konstigt att säga så? Godnatt.. Jag menar att man säger ju goddag, alltså måste man säga godnatt när man ska hälsa och det är natt? Hehe, sitter och kollar på tvn som jag har gjort hela dagen. Lite tråkigt att inte ha haft något att göra men det har ändå vart rätt skönt. Klockan är snart 3 och jag brukar verkligen inte vara uppe såhär sent, speciellt inte när jag är själv. Men idag blev det bara så, vet inte ens vad jag har gjort? Kollat på ellinorak's blogg, på gamla inlägg där hon gjort egna grejer osv. Kul att se faktist :D
Men nu ska jag faktist lägga mig och sova, har en sur pojkvän som jag måste skriva till också, attans.. Men det fixar sig, det är ju trots allt våran 5 månaders dag och då vill man knappast ha en suris till pojkvän, nix!
Vi hörs till morran, eller förmiddagen. Vaknar nog ganska sent.
Ha det bra och sov gott, ni som ännu inte lagt er!

Kommentarer
Postat av: viktoria

nej, för på kvällen säger man ju god kväll :D hahahaa!

2009-01-02 @ 10:34:10
Postat av: Svar: mikaela

Ja men pucko, det var på natten jag hälsade :o Haha :D

2009-01-02 @ 15:00:41
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback