Godmorgon



Godmorgon :)
Sovit gott? Det har jag iallafall. Fast när jag vaknade var det riktigt kallt i rummet och jag var hur trött som helst. Men tror ni det gick att somna om eller? Knappast. Så jag satte på tvn och blundade lite. Gick upp för bara en stund sen och har ätit frukost nu :) Ska börja plugga på biologin snart också. Måste få G imorgon. Finns ingen tid för att göra omprov! Vi får väl hoppas på det bästa då. Men det ska nog gå bra.
McLeods döttrar är på tvn just nu så sitter och kollar på det och dricker oboy.
Älsklingen skrev nyss att de är påväg hem också. Åh, så glad man kan vara :D Haha. Saknat honom sååå! <3
Idag blir det nog bara plugg. Kanske ska färga håret sen också, eller ja. Färga den snygga utväxten ;) Sen hjälpa mamma att färga hennes hår. Förra gången jag gjorde det blev det ju inte så lyckat, haha (a) Så nu har hon typ 3-4 olika nyanser i huvudet xd Men denna gången ska det gå bättre! Ikväll far jag hem till älsklingen också :) Ska bli riktigt mysigt!
Men nu ska jag ta fram boken och börja läsa. Vi hörs senare, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback