Godmorgon



Godmorgon :)
Sovit gott? Själv har jag inte så sovit så jätte skönt. Tog hur lång tid som helst att somna igår. Saknade älsklinen så jag trodde jag skulle dö. 3 nätter utan att sova bredvid honom, det kommer bli jobbigt!
Har precis duschat, hoppades på att jag skulle bli lite piggare men det blev jag ej! Så sitter jag trött som ett fån. Ska ta på mig lite kläder och sen gå ner och hämta lite soppa att smaska i mig. Mmh, har längtat hela natten på soppan ;) Haha. Tar bussen 07.33, alltså om 1h 3 min. Haha :) Gick kanske upp lite väl tidigt idag men det får gå.
Vi hörs imorgon, orsaken till det skrev jag ju igår ;)
Ska till Casandra direkt efter skolan och kommer inte hem på hela dagen.
Vi hörs imorgon så får ni ha en bra fredag.
Puss på er <3


Jag saknar dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback