Fredag



Hej :)
Har suttit och försökt med en annan design, som jag sa, men det gick inget vidare. Gick inte byta färg på allt? Konstigt.. Så jag sket i det, får göra det en annan dag då jag har mer ork till det. Sitter och kollar på hell's kitchen just nu. Tycker inte det är bra överhuvudtaget, men finns inte så mycket mer att kolla på. Fattar inte hur han orkar skrika, gapa och säga taskiga saker hela tiden. Hade jag fått höra att jag är värdelös 400 gånger på några timmar hade jag sparkat huvudet av honom. Haha :) Har suttit hela dagen och installerat något program på datorn och när jag väl ska börja använda de så fattar jag inte ett skit, haha denna dagen har inte vart bra..
Ätit mat har jag också gjort under denna tiden som jag inte skrivit. Har verkligen inte matlust och vet inte varför. Igår åt jag bara kinamat och idag har jag bara ätit lite makaroner och köttfärssås. Men dricker gör jag iallafall, haha måste ju få slut på mina drickor som står här på rummet! ;)
Nu ska jag stänga ner detta och städa lite på rummet.
Ha det bra, kramar


Gammal bild, haha usch! Men saknar mitt långa hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback