Fjällen v.15 :D



HejHej :)
Gud va mätt jag är. Har precis ätit mat, lövbiff med pommes, sallad och vitlökssmör. Riktigt gött.
Kom hem från Sofia runt kvart i 2 så har ju inte hunnit göra så mycket. Kollar på tv just nu, crowned. Meddi kommer nog hit senare.. Sen hem till honom och sova. Inte träffat han på flera dagar så det blir mysigt.
Ska snart fixa mig lite och ta på mig kläder.
Bloggen har vart riktigt seg de senaste 2 dagarna :p Har inte haft tiden till datorn eftersom jag spenderat min tid med vännerna :) Mysig helg har det allt vart.
Vecka 15 bilder det att åka till fjällen med Julia, fyfan va kul vi ska ha :D <3
Vi hörs senare, pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha, med gerdan:D

2009-01-18 @ 22:28:59
Postat av: vickan

hahaha, råkade skicka utan namn :D men du fattar nog att det var jag ändå.. ;)

2009-01-18 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback