En skodröm



Haha jag måste bara berätta en sak!
Jag har nämligen kollat på ett par skor på hm, pumps. Kommer va första gången jag har klackar på skor och jag har verkligen fastnat för för :p Haha jag lovar det är sjukt! Så härom dagen så pratade jag och Elin om dom i skolan. När jag kom hem den dagen efter skolan och skulle gå in på hemsidan för att kolla på de så var de borta. Min första tanke var liksom "de är slutsålda! jag skulle beställt de!". Blev hur sur och grinig som helst. Men så kollade jag igår igen och då va de inna på sidan igen! Puuh blev det liksom haha.
Så inatt, tror ni inte jag drömmer om de jävla skorna då! Haha.
Min dröm gick ut på att jag skulle beställa skorna, fast i en affär. Det var kineser som hade affären, en man och hans fru. När jag och Sofia kom till affären för att testa skorna för att sen beställa de så fick vi inte komma in bara för att tantes man inte var i affären just då. Så jag gick dit en annan dag. Beställde ett par svarta(som visade sig vara ljusgrå) som var i storlek 38. Fick hem skorna och de var alldeles för stora! Skickade tillbaka de och beställde hem ett par nya i storlek 36. (Fråga mig inte varför jag inte tog storlek 37 för det vet jag inte, det var ju trotts allt bara en dröm). Testade de och de var alldeles för små. Utav att bara testa skorna så fick jag värsta skoskaven som blev köttsår på hälarna.

Haha, ja tyvärr så kommer jag inte ihåg mer av drömmen. Det var massa saker imellan men de är inte så tydligt så kan inte skriva det ;)
Det måste ju betyda något. Antingen så är det jag som är sjukt fast vid dessa skor eller så är det ödet. Alltså om jag inte köper dessa skor så kommer jag ångra mig något otroligt. Haha, ja, något måste det ju faktist vara?

Sjukt alltså, det är ju trotts allt bara ett par helt vanliga skor? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback