Datorn flyttar hemifrån



Hejsan! :)
Usch vad dålig uppdatering det blir på dagarna nu för tiden! Tycker faktist det är lite tråkigt, för visst vill jag skriva och så. Men tiden räcker inte till tyvärr. Har massa att plugga på och massa prov och läxor. Jag dör snart av all stress! Bara imorgon har jag so prov och engelska läxa. Kan knappt något av det. Engelskan har jag inte ens övat på och so:n kan jag nästan inte över huvudtaget. Fan!
Jaja, imorgon flyttar min dator hem till Meddi några dagar faktist. Sötnosen har gjort en nyckel till mig också, haha. Imorgon efter skolan går jag hem till Julia för att plugga lite på musikprovet och efter det går jag till Meddi för att sedan spendera min natt där. På fredag står min dator kvar hemma hos Meddi och jag sitter utanför boström och säljer kakor efter skolan. Så vad ni än gör, kom inte dit! Hahah. Sen på kvällen drar alla tjejer+ några till till Sofia och äter massa gott och dricker lite cider och har det allmänt trevligt. Så det blir nästan ingen dator för mig. Men ni får stå ut, för det gör jag. Datorn är ju inte så stor del av livet ändå, om man tänker efter ;) Man klarar sig bra med mobilen! haha.
Just nu har jag bara lust att lägga mig ner och sova! Och inte vakna på 1 dygn eller något. Visst hade det vart skönt, mm!
Känner mig lite slö faktist. Huvudvärk börjar jag få också, känts så hela dagen faktist. Mår illa gör jag varje kväll, och jag vet ej varför :s
Jaja, nu ska jag packa ner datorn i dataväskan så att jag är förberedd imorgon! haha. Ni får ha det bra dessa dagar som jag inte kommer vara uppdaterad här!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback