Dagens outfit, haha!



Haha ja, vad ska man säga? Min första "dagens outfit", bara för en kul grej. Inte något som kommer upprepas varje dag, som på vissa andra bloggar ;)



Linne - gina tricot
T-shirt - cubus
Kofta - gina tricot
Sjal - gina tricot
Jeans - cubus

Haha, vilken blandning av affärer ;) Haha nä, men det funkar la. Hatar egentligen jeans. Men mina jeanstights la jag precis i tvätten :p
Detta var endast som tidsfördröjning. Har precis duschat så nu väntar jag på att åka till Julia, ska nämligen inte åka förän vid halv 5 då pappa ska köra mamma till jobbet. Så det är la bara att vänta. Ska föna håret och kanske sminka mig lite om jag orkar ;)

Något jag inte kommer missa ikväll är trollkarlens hemligheter, det är ju bara ett måste!
Vi hörs imorgon eftermiddag, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback