Besök hos mormor



HejHej, haft en bra dag? :)
Min har vart helt okej. Har än så länge bara hunnit med skolan och ett besök hemma hos mormor och morfar. Mötte mamma efter skolan och gick till boström och handlade lite :) Sen va det 40 minuter kvar tills pappa skulle komma så vi gick till mormor och morfar, fast det var bara mormor och björn-ove där. Satt och snackade om lite saker. En sak mormor berättade var ju helt sjuk! Jisses! Jaja, pappa kom och hämtade oss och nu är jag hemma. Är hur hungrig som helst så väntar på att maten ska bli klar. Orkar inte vänta, haha dör snart.. Ska plugga so med Sofia när jag har ätit och så, hoppas på att man får in lite i huvudet :)

Blev inget inlägg igår. Efter skolan pluggade jag med Sofia och Julia, sen kom Meddi. Och när jag skulle logga in för att skriva ett inlägg så gick det tydligen inte så jag sket i det.

Min dag igår var iallafall hyfsat bra :) Blev ändå inte så mycket pluggande av oss, men lite iallafall. Sen när Meddi kom så babade vi i badkaret! Hahah, åh så besviken jag blev på min badmuffins (badbomb). Trodde den skulle skumma jätte mycket men vattnet blev bara orange/aprikos. Jaja, det fick duga. Sen kollade vi på film och sen somnade vi. Har börjat må illa när jag ska sova, sjukt.

Ha en bra dag, hörs nog senare.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback