Älsklingen åkte idag :/



TjenareTjenare :)
Idag vaknade jag upp bredvid älsklingen. Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde vid 06.15. Istället ställde vi klockan på 07.00 men gick inte upp förän 15 minuter efter det att klockan ringde sista gången. Fixade mig snabbt sen följde Meddi mig till skolan :) Tog ett tag innan vi skiljdes åt. Han skulle ju nämligen åka iväg till Branäs idag och jag skulle inte få se han på 4 dagar ungefär. Pussade på honom förfullt! Älsklingen<3
Skolan var helt okej, hände inte speciellt mycket. Hemmagjort mos var det till lunch idag :o Svin gött :) Efter skolan drog jag Eve och Sofia hem till Eve för att göra klart anorexia-arbetet som vi ska redovisa imorgon. Får se hur det går, hoppas att det går bra iallafall. Är ju inte direkt den personen som gillar att prata inför folk men det får gå. Har ju ändå Eve och Sofia med mej där uppe :p Hehe.
Vi åkte hem med Katarina vid kvart över 5. Nu sitter jag här och funderar på om jag orkar ta mig en dusch eller om jag ska göra det till morgonen istället. Väntar också på att mamma ska komma hem med choklad till mig. Får ju tröst äta lite nu när Meddi ska vara borta flera dagar ifrån mig. Haha. Jag ska också plugga lite på biologin och göra tyskaläxan.
Nu kommer dom med min choklad! Wihu!!
Vi hörs senare mina kära vänner :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback