5 månader idag



Mikaela Sinipuro ♥ Almedin Besic


Älskling, idag har vi vart tillsammans hela 5 månader. Det är egentligen inte mycket alls, men det spelar ingen roll. Du har visat din kärlek till mig i över 1 år nu, det känns helt fantastiskt. Du är den killen man drömmer om. Så många gånger du förlåtit mig, det är jag evigt tacksam för. Du är det bästa som har hänt mig och jag skulle aldrig göra något för att såra dig. 5 månader idag, och många mer ska det bli! Eller hur älskling?
Vill kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig, för jag tror inte du riktigt fattar det. Men det går inte, det går verkligen inte. Det är helt otroligt, du betyder så sjuk mycket. Hoppas du vet om det,
finaste på jorden!
Jag älskar dig, det kommer jag alltid göra, vad som än händer så kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Föralltid din

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Grattis på fem månaders dagen :)

2009-01-02 @ 02:44:15
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Salllllle

Grattis sötnos! :)

2009-01-19 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback