14 år och barn



Haaajsan. Allt bra?
Min dag har vart lång och tråkig. Sällan söndagar är bra. Har endast duschat och pluggat lite. Lite tv tittande har det också blivit, top model kanada. Just nu sitter jag bara här i min säng, i mitt kalla rum. Ska jag vara ärlig så fryser mina fötter som in i helvete. Men orkar inte resa mig och sätta på elementet. (a) Mamma svarar inte på mobilen så har ingenaning om jag ska färga håret eller inte. Annars åker jag nog lite tidigare till Meddi.. Han är la hemma om en stund skulle jag tro. Fast egentligen borde min tid gå till att plugga. Men det har jag ingen ork till. Fy.
Har kollat runt lite på bloggar och hittade en tjej som var 14 år och hade barn. Hon var alltså 13 år när hon blev med barn.. Starkt av henne att behålla det. Hade jag aldrig klarat haha.
Iallafall, nu ska jag städa upp på mitt rum lite. Måste dammsuga också! Skit ..
Vi hörs kanske senare om jag orkar och har tid.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad var hon 14åriga tjejens blogg? :o

2009-01-25 @ 19:26:06
URL: http://flaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback