Skönt promenad

Nu är jag hemma efter en promenad på ungefär 1 timma med Sofia Salle och Salle's hund Lady ;)
Haha, när jag hade gått ut och väntade på att de skulle komma ner så satt jag mej ner vid min gård för att de inte skulle se mej. Så när de var typ 3 meter ifrån mej så skrek jag och alla 3, tom Lady, hoppade till! Lite små roligt var det allt att skrämma fjantarna! Gick till ryrsjön och tillbaka och pratade en massa. Kallt var det ute med skönt att komma ut lite.

Nu sitter jag här, i mitt supervarma rum och är helt stel i både fingrar och tår! Ont i nacken och en bit ner på ryggen har jag också.. Inte en aning om varför heller.

Haha nu märkte jag att jag hade börjat skriva ett inlägg men aldrig publicerat det ;) Det kan ju vara smart att göra?

Blir nog inget mer idag om jag ska vara ärlig, så vi hörs imogon? :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback