Våran trevliga maskerad kväll

Ja men då blir det ju som vanligt nu då. Att jag berättar om mina roliga dagar lite sådär efteråt ;) Men det gör la inget?

Men dag igår började iallafall med flera timmars fixande och tråkande. Vid 5 tog jag mina pums och min väska och gick upp till Sofia. Första gången jag gick i höga klackar, gick inget vidare i början kan jag lova! Haha, gick i 1 mil/h haha. Väl hemma hos Sofia höll jag på att dö. Haha så snygg har jag aldrig sätt henne kan jag lova! Katarina, Sofia's mamma, körde oss hem till Julia. Där var Julia, Vickan, Eve, Jenta och Madde också. Vi skratta åt varandra, åt lite godis och vänta på de andra. När alla hade kommit så gick vi ner till kinaresturangen, vi våra snygga kläder!!, och beställde mat. Medan vi väntade på att maten skulle bli klar så gick vi in till Boström och köpte dricka osv. De hade redan världens största godis-skål uppe hos Julia. När maten var klar gick vi upp till Julia och åt. Jag åt som en gris och de borde jag inte ha gjort för efter de hade jag sjukt ont i magen! haha. Efter maten kollade vi på lets dance, de gick modevisning och så. Riktigt skoj kväll måste jag säga. Verkligen! Det är såna här kvällar som man kommer ihåg.
Tack för en sjukt rolig kväll snyggingar! <3

Mobil-bilder:


Fulaste bilderna men blev inga som var riktigt användbra så fick bli dessa ;)


Lite snygga detaljer jag hade på mig under kvällen haha ;)


Nej, jag åt inte upp allt. Men de mesta (a)

Julia's kamera-bilder:


Vll inte lägga ut enskild bild på alla eftersom de flesta inte ville de.


Kommentarer
Postat av: vickan

asså sofia var så ful så jag tror jag dör! HAHAHA Tack själv snygging <3

2009-02-21 @ 17:58:49
Postat av: Emelie

Haha Sofia Pedon haha :)

Ne så sööta vart ni allihopa ;D <3

2009-02-22 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback