Trött och grinig

HejsanSvejsan tråkiga dag.
Nej, men denna dagen har faktist varit riktigt seg. Skolan var ju bra, det gick allt snabbt. Men sen väntan på Meddi gick hur segt som helst. Ärligt talat trodde jag att jag skulle dö. Men gick iallafall och mötte han när han kom med bussen så gick vi till Ben's. Har nog aldrig vart så hungrig, haha. Jag åt en kebabtallrik, vet inte hur länge sen det var jag åt det sist? Förr när vi alltid åt på Ben's(de gångerna vi gjorde det) så åt jag alltid kebabtallrik. Haha mums!
När vi var klara gick vi hem till Meddi igen. Hade det lite mysigt och sen somnade vi båda två. Sov väl i ungefär 2 timmar och det var riktigt skönt. Mindre skönt nu eftersom jag är svin trött och lite småsur. Har iallafall kommit hem nu, skönt eftersom jag inte vart hemma på hela dagen. Sitter med ett glas fanta och väntar på bättre tider! Nej, men ska jag vara ärlig så har jag hur tråkigt som helst.

Imorgon blir det nog bra iallafall. Ska äta smörgåstårta här hemma eftersom pappa fyller år på måndag, 40 år gammal gubbe nu :) Sen ska dom partaja här och då drar jag mig hem till Julia och är med henne, Vickan, Casandra och sen vet jag inte om det skulle vara någon mer. Spela spel och lite såå.

Nu ska jag kolla om det börja någon bra film på tvn och invänt Meddi. Eller aa, om han ens kommer!
Vi hörs, pussar <3


Jag i brunt hår, saknar det faktist. Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback