Text-delen av våran dag!

Ja nu börjar den långa texten, som jag inte förvänta sig att någon kommer orka läsa. Haha :) Men iallafall, såhär va det;
Jag mötte upp Sofia och Salle utanför mig så gick vi ner till bussen. Som faktist var i tid idag (y) Så åkte vi till Edet och hoppade av vid Ben's för vi skulle till Boström. Salle köpte massa olika godissaker och jag köpte brun-utan-sol. Men alla 3 köpte även barnmat, vilket jag inte ätit på hur länge som helst. Och jag total älskar det! Finns det något godare än spagetti och köttbullar i tomatsås (barnmat då)? Men iallafall, betalade och sen gick vi till Emelie. Värme mat och käkade det. Sen satt vi och snackade en stund innan vi bestämde oss för att ta oss en promenad in till Edet. Så det gjorde vi. GIck till boström och köpte lite mer smått&gott. Mumma! Sen gick vi till skolan och fjantade oss massa med kameran (vilket ni kanske såg i det förgående inlägget). Vi bestämde oss för att ta ett kort där alla hoppade samtidigt som kameran tog ett kort. Men vet ni? Vi kunde inte få ett enda kort där alla hoppade samtidigt. Jag och Salle var efter hela tiden och ville gärna hoppa innan blixten kom. Typiskt :) Sen gick vi ner till Riviera för att Emelie och Sofia skulle käka pommes. Sätt där i nästan 1 timma skulle jag tro. Länge var det iallafall. Skrattade och hade det trevligt. Så gick vi ut igen eftersom vi hade suttit där ett bra tag. Så när vi går där så ser vi en skåpbil som kör förbi oss, sakta. Och gubben i bilen glodde som fan! Så går vi upp vid skolan och ser att bilen kör in på skolan och stannar där. Salle skrev "han stannade! han stannade!" och jag fick värsta paniken. De andra tänkte inte på det men jag blev så rädd så jag skrek "spring!spring!" och så började vi springa upp mot pingisborden. Så ser vi att bilen kör förbi där nere, väldigt sakta. Precis som om han letade efter oss. Sen kör han och ställer sig vid skolan fast på andra sidan. Och där stannar han bilen. Vi var så rädda så vi visste fan inte vad vi skulle göra. Som tur var åkte han efter en stund, över strömbrom som tur var! Sen gick vi runt lite, pratade och hade den kulkul. Så gick vi till Boström och stod där inne ett tag eftersom det var rätt kyligt ute. Sen kom vi på den smarta idéen att ta en kundvagn. (något måste man väl roa sig med när man har tråkigt?) Så den körde vi runt Emelie i lite, haha. Sen ställde vi den bara där och gick vidare ;) Ja, sen hände det nog inte så mycket mer. Vänta på Sofias mamma som kom och hämtade oss vid 11 ungefär. Dagen och kvällen har iallafall varit riktigt trevlig. Haft för jävla skoj! :)
Hoppas nästa blir av nu också, då jävlar! ;)

Tack för en bra dag mina underbara vänner :)


Kommentarer
Postat av: Sallle :D

tack själv!

&ja, skåbilen var läskig :O:O!

<33

2009-03-01 @ 02:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback