T i s d a g = fettisdagen

Hejsan:)
Igår blev det bara ett inlägg. Det märkte jag faktist nu när jag loggade in. Men jag var ju som sagt hemma hos Meddi hela dagen igår och orkade inte sitta vid datorn så mycket. Men vi var iallafall hemma hos honom som sagt. Gick till Boström och köpte drick, majs crackers och Meddi köpte sina älsklade godisar :p Haha. Sen var vi bara hemma och hade det mysigt.
Idag var det som sagt skolan. Gick tillsammans med älsklingen eftersom han jobbar vid skolan. Det var ju bra. Skolan var helt okej, hände inget speciellt. Efter skolan gick jag och Vickan hem till Meddi och hämtade min dator och alla andra grejer som jag inte orkade ta med till skolan. Sen kollade vi lite på tvn och vänta på att de andra skulle gå från skolan. Så när de gjorde de så gick jag och Vickan till fiket där alla andra redan var. Eve, Sofia, Elin, Madde, Casandra, Marcus och Nicole. Beställde var sin semla och dricka och satte oss i sofforna, jag och Vickan alltså. Var massa folk där. Men det är la inte så konstigt när det är fettisdagen ;) Haha.


Nu sitter jag hemma och gör inget alls. Har precis ätit och sitter nu och skriver med älsklingen och Vickan på msn ;) Alltid något att roa sig med iallafall. Händer faktist inte ett skit idag. Inte ens träffa älsklingen. Så jag hade tänkt plugga sen lite senare. Tyska prov på fredag och de gillar vi inte! Men det känns super skönt att det är i slutet på veckan iallafall. Haha ja just det ja. Idag på idrotten så hade vi dans. Och fyfan vad jag suger. Svårt att komma ihåg hela dansen har jag också :o Men jag klara mig nog bra. Haha, men nu ska jag dra mig. Vi hörs, pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback