Solen lyser idag!

Hej mina kära! :)
Idag har jag bara tagit det lugnt. Vaknade med älsklingen och åt frukost. Sen tog han min cykel för att åka och kolla på hans fotbolls match. Om en stund ska jag börja med nachogratängen och vänta på att min lilla älskling ska komma tillbaka.
Jag har aldrig varit så glad över att få min mens som jag var inatt. Haha, okej kanske inte det roligaste för er att veta men ja, så var det faktist. Puh! Blev så glad så jag stört lipade! Haha (a)
Var precis ute hos min andra älskling också, Gräddnos! Åh så mysig hon är. Men nu ska jag ta och bädda sängen och städa undan lite och sen packa väskan för imorgon. Ska till älsklingen sen och skolan börjar ju faktist imorgon igen :(
Vi hörs nog lite senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback